Кошик
1266 відгуків
+380 (96) 842-49-93
OIL-SHOP
Кошик

Синтетика чи напівсинтетика : що краще?

Синтетика чи напівсинтетика : що краще?

 

Характеристики синтетичного мастила

Синтетичне мастило виготовляють із природного газу або в ході переробки нафтопродуктів. Мастило демонструє стабільність під час експлуатації. Воно майже не піддається окисленню. Його початкові властивості мало змінюються під впливом зовнішніх чинників. При дії високих і низьких температур в'язкість мастила несильно змінюється. Тому його можна використовувати в різних кліматичних умовах. Синтетична рідина має нижчу в'язкість при низьких температурах, забезпечуючи легкий та швидкий запуск двигуна. За рахунок цього зростає його ресурс.

Якісне моторне мастило - ​​запорука ефективної роботи силового агрегату і взимку, і влітку. До складу мастила входять різні присадки. Кожен виробник додає у рідину свої модифікатори. Ця інформація є конфіденційною, і її немає у відкритому доступі. У процесі роботи мотора присадки не вступають у хімічні реакції з базовою основою, тому виробник може їх легко замінювати, щоб надати складу певні властивості та характеристики.

 Серед переваг синтетичного моторного мастила виділяють:

 

  • низький коефіцієнт випаровування;

  • збереження текучості при мінусових температурах;

  • добрі антифрикційні властивості;

  • економія пального;

  • ефективне змазування вузлів і деталей двигуна, здатність проникати у важкодоступні місця силового агрегату.

 

З мінусів синтетики варто відзначити його високу вартість . Власники старих автомобілів вважають використання цієї олії недоцільною. Але на дорогах нашої країни з'являється все більше дорогих нових машин, тому синтетичне мастило користується високим попитом.

Особливості напівсинтетичного мастила

Напівсинтетичне мастило – це щось середнє між синтетикою та «мінералкою». Воно виходить у результаті змішування цих двох рідин. Чіткі пропорції синтетичного та мінерального мастила не відомі. Кожен виробник встановлює свої співвідношення. У середньому в напівсинтетиці є 50-60% мінеральної рідини і 40-50% синтетичної, звичайно, присадки.

Напівсинтетичне мастило не рекомендують застосовувати при сильних морозах. Це пов'язано з наявністю мінерального базового мастила. При низьких температурах в'язкість мастила буде вищою, ніж повністю синтетичне мастило. Вартість мастила більш доступна.  Напівсинтетичне мастило частіше обирають власники бюджетних автомобілів.

У чому різниця між синтетикою та напівсинтетикою?

Ці рідини мають різний молекулярний склад, який визначає технічні характеристики рідин. У синтетиці вони кращі. Це дозволяє автомобілю працювати в екстремальних умовах і за високих навантажень стабільніше. У напівсинтетичних складів менша стійкість до хімічних та термічних впливів. Їхній ресурс нижчий, ніж у синтетики. Напівсинтетика має наявність мінеральної основи. Воно густіше за низьких температур, що певною мірою погіршує його властивості.

Якщо у досвідчених автовласників виникає вибір: синтетика або напівсинтетика для двигунів з пробігом, то вони віддають перевагу другому варіанту. Це, в першу чергу, пов'язане із вартістю мастила.

Що краще вибрати?

Що краще: синтетичне або напівсинтетичне мастило для двигуна внутрішнього згоряння? Відповідь на запитання залежить від кількох факторів:

 

  • Марка автомобіля. Виробник техніки вказує на певний допуск або специфікації, які можуть бути, наприклад, тільки в синтетичного мастила. Інформація прописується у супровідній документації.

  • Платоспроможність покупця.

 

Чи можна змішувати синтетику із напівсинтетикою?

Між автовласниками давно йде суперечка: чи можна до напівсинтетики долити синтетику? Важко передбачити результат хімічних реакцій між різними присадками та базовими основами. Вдаватися до такої процедури можна у крайніх випадках. Краще намагатися уникати таких маніпуляцій. Двигун внутрішнього згоряння не вітає експериментів.

Джерело : https://valvolinerussia.ru/articles/sintetika-ili-polusintetika-chto-luchshe/

Інші статті
  • 5W-30, 5W-40, 10W-40 та інші секрети в'язкості моторного мастила5W-30, 5W-40, 10W-40 та інші секрети в'язкості моторного мастила
    Основним параметром при виборі моторного мастила є ступінь його в'язкості. Багато автолюбителів чули цей термін, зустрічали його на етикетках каністр з мастилом, але що означають зображені там цифри і букви, а також навіщо потрібно застосовувати цю технологічну рідину з певним ступенем в'язкості на певному моторі, знають не всі. Сьогодні ми розкриємо секрети в'язкості моторних мастил.
    Повна версія статті
  • Про що говорять специфікації моторних масел API, ACEA, ILSAC, ААE?Про що говорять специфікації моторних масел API, ACEA, ILSAC, ААE?
    API, ACEA, ILSAC та ААЕ – це міжнародні стандарти якості, розроблені великими експертними організаціями. Виробники автомобілів завжди вказують певні специфікації в посібнику з експлуатації автомобіля, тому є важливим параметром при виборі моторного мастила. Специфікації, що рекомендуються, залежать від конструктивних особливостей і типу двигуна конкретного автомобіля.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner