Mobil Delvac XHP ESP 10W-40– синтетична моторна олія з дуже високими робочими характеристиками, призначена для змащування сучасних високоефективних дизельних двигунів з низьким рівнем токсичності вихлопних газів, що працюють у жорстких умовах експлуатації. Дане моторне масло розроблене із застосуванням високоефективних базових масел, що забезпечують чудову плинність при низьких температурах, збереження в'язкості при високих температурах та зниження випаровуваності. Був спеціально розроблений удосконалений пакет присадок з метою збільшення терміну служби олії та забезпечення ефективної роботи систем зниження токсичності вихлопних газів, таких як фільтр сажі (фільтр DPF). Завдяки відповідності сучасним специфікаціям та вимогам провідних виробників, а також отриманим схваленням,
Переваги
Високопотужні дизельні двигуни з низьким рівнем токсичності вихлопу значно підвищують вимоги до моторних масел. Зменшення робочих зазорів двигунів, використання проміжних охолоджувачів та турбонаддуву призводить до підвищення термічного навантаження на олію. Технології зменшення рівня токсичності вихлопних газів двигунів, такі як підвищений тиск упорскування палива та запізнююче запалювання, вимагають поліпшення таких робочих параметрів масла, як окисна стабільність, здатність диспергувати дизельну сажу, випаровування та сумісність з пристроями доочищення. Сучасна технологія, застосована в маслі Mobil Delvac XHP ESP 10W-40, дозволяє досягати виняткових робочих характеристик та тривалих інтервалів замін масла, а також забезпечувати захист вихлопних систем, у тому числі обладнаних фільтрами сажі (DPF).
Особливості | Переваги та потенційні вигоди |
Відмінний захист від загусання олії, утворення високотемпературних відкладень та шламів, а також і деградації олії | Забезпечує збільшення інтервалів заміни олії. Сприяє захисту від залипання кілець. |
Відмінні протизносні та протизадирні властивості, захист від корозії, а також від ефекту полірування циліндрів. | Сприяє збільшенню терміну служби двигуна. |
Стабільність до зсуву, сприяє збереженню класу в'язкості. Дуже низька випаровуваність | Сприяє запобіганню падінню в'язкості та витраті олії при інтенсивній роботі в умовах високої температури. |
Низький рівень зольності, низький вміст сірки та фосфору | Сприяє захисту вихлопних систем, у тому числі оснащених фільтром DPF. |
Відмінні характеристики при низьких температурах | Сприяє поліпшенню прокачування та циркуляції олії |
Застосування
- Високопотужні дизельні двигуни, у тому числі для сучасних автомобілів з низьким рівнем токсичності вихлопних газів, що відповідають стандартам Євро V/VI, які використовують такі технологічні рішення, як фільтри дизеля (DPF), селективна каталітична нейтралізація (SCR), сажеуловлювачі з безперервною регенерацією ( CRT), каталізатори окислення дизеля (DOC) та рециркуляція відпрацьованих газів (EGR).
- Високопотужні дизельні двигуни, що працюють на малосірчистому дизельному паливі та біопаливі з різними складами.
- Дизельні двигуни без наддуву та з турбонаддувом, що експлуатуються як приводи обладнання.
- Шосейні вантажні автомобілі та автобуси для коротких та далеких рейсів.
- Позашляхові машини та обладнання, включаючи гірничодобувне, будівельне та сільськогосподарське.
Специфікації
- ACEA E9/E7/E6/E4
- API CJ-4/CI-4 Плюс/CI-4
- JASO DH-2
Допуски
- Cummins CES 20081
- CAT ECF-3
- DAF – збільшений інтервал заміни
- Deutz DQC IV-10 LA
- Isuzu DEO (w/DPD Equipped Vehicles)
- Mack EO-O Premium Plus
- MAN M 3477/M 3575/M 3271-1
- Категорія олії MTU 3.1
- Volvo VDS-4/VDS-3
- Renault RLD-3/ RLD-2
- Scania
- Voith Retarder Oil Class B
- КАМАЗ – двигуни рівня Євро-3, Євро-4, Євро-5
Основні атрибути | |
---|---|
Для типу двигунів | Дизельний |
Вид масла | Напівсинтетичне |
В'язкість масла по SAE | 10W-40 |
Виробник | Mobil |
- Ціна: 30 000 ₴