Напівсинтетичне низько зольне моторне масло вищого класу для сучасних двигунів важких вантажних автомобілів, що оснащено системами рециркуляції відпрацьованих газів EGR та сажовими фільтрами DPF. Виготовлено за технологією Aral-синтезу з формулою захисту двигуна Aral XMF (eXTra-Motorschutz-Formel®).
Забезпечує легкий зимовий запуск, економію пального, максимальний захист та ідеальну чистоту двигуна за найважчих умов роботи протягом подовжених (відповідно до рекомендацій автовиробника) між сервісних інтервалів. Завдяки використанню малозольного пакета присадок, гарантує максимальний захист систем нейтралізації вихлопних газів. Рекомендується використовувати пальне не нижче стандарту Euro V зі зниженим до 10 мгм/кг вмістом сірки.
Можливе застосування у сучасних мікроавтобусах (наприклад, Mercedes-BenzSprinter) якщо виробником дозволяється застосування масел вантажних специфікацій.
Не рекомендується до застосування у бензинових двигунах, а також дизельних двигунах малотоннажних комерційних автомобілів, якщо інше не передбачено виробником.
ДОПУСКИDAF HP-1/HP-2; MB 228.51 / 235.27; MAN M 3477; MTU (тип 3.1); Voith-Retarder клас A; Deutz DQC IV-10 LA; Scania Low Ash; Volvo VDS-4; Renault RVI RLD-3; Cummins CES 20081; Caterpillar ECF-3; Mack EO-0 Premium Plus
СПЕЦИФИКАЦІЇ
ACEA E6; E7;
API CI-4
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Aral |
Країна виробник | Німеччина |
Вид масла | Напівсинтетичне |
Застосування за типом | Вантажні автомобілі |
Для типу двигунів | Дизельний |
В'язкість масла по SAE | 10W-40 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Енергозберігаюче масло | Так |
Об'єм рідини | 208 л |
Стандарт API | CI-4 |
- Ціна: 31 000 ₴